torsdagen den 29:e april 2010

åh fat:up, i heart heart heart

såg på fejjan att det ska vara FETTIVAL i sthlm i maj, fina queerfeministiska fettaktivistnätverket FAT:UP arrangerar! tänk om jag kunde vara där, åh. men antagligen inte.

-> hallå fettaktivister i malmö! jag vill göra fettaktioner här! <-

och apropå: trillade in på lolcats-sysslingbloggen Poorly Dressed och inser att det är meningen att en ska SKRATTA men jag blir helt pepp och glad över alla bilder på feta, "fula", illa klädda, normbrytande underbara människor. precis sådär vill jag se ut, just precis så.

2 kommentarer:

Liv sa...

Jag är ingen fettaktivist - men kan bli, bor iallafall i Malmö och vill göra något!

Karin sa...

hej liv! åh va fint!! känner du fler som kan tänkas vara på? let's meet up, säger jag! :)

Skicka en kommentar