lördag 5 september 2009

fylleblogg revisited

jag älskar ju det fula, skitiga, vulgärt trashiga, det råa, ogenomtänka, oputsade, det en ångrar dagen efter, det en gör i vredesmod eller på fyllan, alltså ska jag unna mig att fylleblogga och göra det med hedern i behåll.

jag är så förbannat glad över att min nya kurs överträffar alla förväntningar och att människorna är fina och politiskt jävla medvetna och att det bara är en tredjedel män för mer hade jag fan inte pallat och att de håller sig rätt mkt på mattan, fast en fullständig avsaknad av dryghet kan en ju aldrig räkna med. och att jag på klassfesten kan prata skit om manligt skrytbeteende och få medhåll utan förbehåll och några glas vin är tillräckligt och jag blir så väldigt glad när fina markus sen säger att han beundrar mig och det betyder mer än du tror och fastän nån på babel verkar ha bestämt att nakna kvinnobröst till skillnad från mansbröst inte är ok så var det en fin kväll och markus will always have a special place in my heart. <3

och jag blir glad när lina messar att hon läser det här och känner saker och blir glad och lessen på samma gång. och jag är så förbannat dålig på att svara men är det nån jag saknar och tänker på så är det dig.

och jag vill ju hångla det vill jag men jag verkar va helt oförmögen till handling och kanske blir jag nångång upphånglad och kanske är det precis vad som behövs för att jag ska snap out of it och sluta va så förbannat svår och bli lite mer slampig igen.

nej jag är inte så särskilt full men tillräckligt ändå. jag tänker på janice igen och vill resa till san francisco. vill virka små kycklingar och placera ut på hemköp vill skriva ett manifest vill göra halsband vill känna mig älskad vill ringa till morfar vill skriva om klass vill planera revolution vill dansa mig svettig vill sova väldigt länge vill krama någon jag tycker om vill gräva och luska och avslöja och skriva jävligt bra artiklar vill göra praktik på fria tidningar vill sova sked med en katt och kanske nån fin brud vill bara vara och vill för mycket hela tiden.

GODNATT.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar