söndagen den 2:e augusti 2009

själsgnag ÅH GUD SÅ PRETTO

fin och semestrig loppishelg med kombos och gäng. bad i havet och bastu. icke-konsumtion och god mat. samtal och saker att se fram emot. ändå är det nåt jävla litet gnag som sitter där och det faktum att jag just nu är lite, lite sur är faktiskt inte alls acceptabelt.

kanske magen som spökar eller inte-duga-ångesten inför hösten eller tjockångesten eller så behöver jag bara möblera om lite i mitt rum för att bli nöjd och harmonisk igen. HAHA DAGENS SKÄMT.

jag skulle vilja tipsa om nånting som får dig att bli glad och kanske gilla mig lite och sen ragga upp mig när jag behöver det som bäst. men kanske är det jag som behöver bli tipsad? jag behöver en bra konsert, ett nytt musikfynd, ett lagom rus. och jag behöver verkligen ett ragg. eller rättare sagt ett zipless fuck. ÅH SOM JAG TJATAR.

jag ska ta min lilla lilla surhet och spola ner den i toan och sen bara gå och lägga mig. MEIN GOTT!!!!!!!!!!!!!!!

ps. jag kanske borde byta namn till "zipless fuck" på qx?? ELLR INTE.

1 kommentarer:

Queersammanbrott sa...

Jag förstår precis känslan. Ibland tror jag att det finns en hel del flator/bibrudar som då och då släpar hem en man från krogen av den enkla anledningen att heteroonenightstands är så mycket lättare, trots risken för brist på tillfredställelse.

Skicka en kommentar