söndagen den 16:e augusti 2009

hoppsanSA jag nåt?

bloggstorm i ett vattenglas? efter att blivit hotad med våld och kallad parasiterande medelklass-nånting (vilket ju är litet kul med tanke på vad jag brukar tjata allra mest om i den här bloggen) så tyckte jag att det var ovärt att låta mitt överilat aggressiva inlägg om en viss serie i en viss syndikalistisk veckotidning vara kvar och tog alltså bort hela skiten. (undrar varför det slog över sådär, det var nog för att jag uppfattade det som att den senaste strippen reducerar en asylsökande person från eritrea till en livlös kropp i nån slags konstig färgskala. kalla mig humörlös, men nej jag förstår inte vad serien går ut på.)

nu har jag iaf blivit länkad till från nåt slags serieforum och det trillar in besökare som jag inte riktigt vet hur jag ska förhålla mig till. jag är inte ute efter bråk och hoppas härmed kunna sätta punkt för diskussionen.

raskt ämnesbyte! jag har funderat en del på hur jag ska skriva min egen klassberättelse (som jag MÅSTE och velat länge och NU ÄR DET FAN DAGS) och har kommit fram till vissa key moments som ska vara med, men mer än så säger jag inte för tillfället. snart kommer det mer. tills dess, lite mer gravy train!!!! åh tänk om de kunde komma och spela på queerfestivalen nästa sommar!

2 kommentarer:

Erika sa...

Tydligen är det ganska stor chans att de kommer! De spelar utan gage, som om queertopia bara får råd att betala flyg så tror jag att det bli gravy train.

Karin sa...

härligt!!!

Skicka en kommentar