söndag 5 juli 2009

extended status update

dear fejsbuck.

darling dear, you deserve more than just a few lines. min heterolängtan är definitivt över. men jag är fortfarande ett socialt inkompetent as när det gäller mänskliga relationer (katter kan jag däremot hantera). och jag har gjort mitt första aktiva drag på qx på EVIGHETER.

det var trevligt att grilla igår.

förvånansvärt många har redan hittat in på den här bloggen, det gör mig glad. och man FÅR kommentera, gör det gärna, det är väldigt ok att bara säga "hej".

jag läste i förra numret av arbetaren om elin wägner och kvinnors möjligheter till yrkesliv och karriär under slutet av 1800-talet. vilka kvinnor pratar du om egentligen? jag blir fruktansvärt besviken när till och med arbetaren saknar vettig klassanalys. jag skiter väl i vad borgarkärringarna sysslade med!! gimme some hardcore klasskamp baby, that's all i'm asking for.

sa jag att jag skrev brev till kerstin thorvall?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar