onsdagen den 4:e mars 2009

stressinlagg

jag vill skriva men har inte mkt tid. igar borjade jag ga igenom grejerna for att planera vad som ska kastas/ges bort etc etc och in kom min mamma med en tar i ogat och jag kramade henne och da borjade hon stortlipa fast tog sig snabbt samman och jag forbannade mig sjalv for att jag har san lust att analplanera redan nu. de tycker att jag paminner om maycols mamma som soker lyckan i guatemala och min mamma har forlorat tva spadbarn och jag ar ett stort as som snart ska lamna dom for alltid jag ocksa.

igar gick vi och halsade pa den senile 110-arige gubben som fajtades mot yankees tillsammans med sandino fast han misstankte antagligen att jag var liberal och blanekade darfor till precis allt som slaktingarna sa att han berattat om innan. sa kan det ga.

pa fredag ar det 8:e-mars-kvinnosamling i kooperativet och de ska kopa kott for en del av latinamerikagruppernas pengar och det kanns ju lagom SKOJ men ja ibland leder valviljan till att man far bita i det sura applet.

jag ar stressad men jag har antligen fatt mens och jag vill faktiskt inte aka hem an.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar