tisdag 17 mars 2009

feteangsten slar till

imorrn aker jag IMORRN. idag skulle jag intervjuat den ballaste revolutionskvinnan av alla men HON STALLDE IN efter att jag suttit och vantat pa skolan dar hon jobbar (= standig strom av barn som ville titta pa gringan) i typ en timme. SA KAN DET GA. javla skit.

om en timme gar bussen tillbaks till el tigre. jag ska packa och fixa ihop grejerna som jag ska ge bort. i sondags var finaste dagen; jag kollade sangerna i kyrkan, stack sen och plockade fron med litcha (som inte heller orka lyssna nar liberalprasten babblar.) (jag vet att han ar liberal for det har min mamma sagt.) och mina barns kusin bismar(k?) om jag inte hangt med sa mkt innan. sen kom pojkvannen pa besok och det blev ett stort stoj och alla skamtade hogljutt om vad han ska jobba med i sverige (det finns ju inga bananodlingar) och liknande och det var allmant trevlig stamning.

igar GJORDE JAG INGENTING mer an en halvkass intervju (den andra blev flyttad till idag) och sen var jag tvungen att underhalla barn nar kooperativet hade nat slags mote men gunnel ringde iaf.

jag vill krakas och lipa och skita i ALLT och STANNA fast va fan har jag har och gora egentligen? IMORRNIMORRNIMORRN. FAN.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar