torsdagen den 22:e januari 2009

posttraumatisk stress ASCH NEJ

mittmotet ar over, jag ar i managua, vantar pa att fa aka HEM. samla tankarna, omgruppera. har inte sa mkt att saga. (till my: forst nu forstar jag vad du menade nar du hetsade mot ma-rundor.) jag tanker inte oppna mig for vem som helst. jag har varit hyfsat bra pa att satta granser men anda blivit lurad till att ga i forsvar. jag har ingen lust att bli tvingad att forklara varfor KLASS ar sa forbannat viktigt for mig. TACK NEJ, jag trivs bast i min skyddade varld. (jag vill kunna forklara, men det ar svart nar jag ocksa forsoker forsta.) jag har tagit pa mig att halla i forbannat manga workshops, bade har och i malmo. jag vet inte hur men jag vet att jag vill klara av att hantera stressen och prestationskraven. humorsvangningarna fortsatter men jag star stadigt. NU JAVLAR.

sen sag jag pa facebook att man kan lasa mys fina serier pa www.cigarett.net. gor det!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar